Časosplet praznuje deset let!

Moj ljubi blog me spremlja že deset let! Od leta 2007 do danes sem naklamfala 481 objav – leta 2016 sicer zgolj eno, in ker je novo leto idealen čas za takšne in drugačne zaobljube, si zdaj lahko optimistično rečem, da bo v prihodnjem nastala kakšna več. Ob tej priložnosti pa objavljam povezave do desetih najbolj branih (klikanih) objav. (Priznam, malo se zgledujem po Nergaču, a blog samo enkrat piha deset sveč.)

 Voila, here we go!  

Loh je zlata, loh pa ni. Ker Emšo je mogoče tudi prelisičiti ...

 9. Sol v kavo 
Človek se v trenutku neprištevnosti hitro zmoti. Tudi meni se je zgodilo. :)
 
Leta 2014 sem odkrila vse skrite čare trenirke in postala trenirkar. Vem, 20 let prepozno, ampak bolje slej kot nikoli.

7. 5 nasvetov za (b)lažji vsakdan
Najlažje je talat nasvete drugim, pravijo ...

6. Top šit
Vožnja na relaciji Ljubljana-Obala je top šit!

5. Jambi 
Edina objava, ki je nastala lani, pa še ta je copy-past moje študentske poezije. Se posipam! 

Sicilija je eden od najlepših (in najbolj dišečih) krajev, kar sem jih obiskala, Sicilijanci pa sila simpatični in tudi prefrigani ljudje – še zlasti, kadar se usedejo v avto ...

3. Kaj je hotel povedati avtor 
 ... so nas spraševale učiteljice v šoli. Je res vsaka interpetacija poezije prava? Ima res vsaka pesem globlji pomen? 

2. Kdo smo lektorji
Post, ki sem ga verjetno največkrat delila. Jah, takle mamo. Lektorji (ali bolje rečeno lektorce) smo pač zakon!

1. Prešernu
Sonet, namenjen velikemu mojstru besed. Hvala tudi tistim, ki ste po spletu iskali podatke o našem doktorju fig in se mimogrede oglasili še na Časospletu. :)



Komentarji

Priljubljene objave