Ko sem bila majhna, sem ...

 -  se navduševala nad "stroji": moja prva beseda je bila avto (še pred tem sem obvladala zloga "de" in "le", pri čemer je prvi pomenil rdečo, drugi pa zeleno luč na semaforju) in v živalskem vrtu bolj kot živali občudovala traktor, ki pelje seno in hrano;
-  oblečena in brez plavalnih osnov padla v Rakitniško jezero (roditelja sta me v tandemu skočila reševat, tako da so potem stari starši začudeno spraševali, zakaj smo na mineštro prišli mokri); 
-  na Nanosu za vedno izgubila svojo najljubšo volneno kapo, ki jo je veter odpihnil v prepad  (in še leta po tem mislila, da je bela lisa, ki se z avtoceste vidi na pobočju, moja izgubljena kapa);
-  v slaščičarni naročala sadno kupo brez sadja, ker se sliši veliko imenitneje kot sladoled s smetano;
-  z Nebotičnika vrgla skokico, da bi videla, če se bo odbila nazaj (ni se vrnila, najbrž se je na asfaltu  - bognedaj na glavi nedolžnega sprehajalca - preobrazila v palačinko) in
-  verjela v gorske škrate, ker sem na osvojenih vrhovih v skrinjici poleg vpisne knjige in žiga vedno našla bombone ...

Kaj pa ste vi počeli, ko ste bili majhni? :D

P. S. Ideja je Tamarina (thank you very much!)


Komentarji

Oseba ursa sporoča …
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Oseba Tamara sporoča …
Hvala! Le dej, se veselim branja :D

Priljubljene objave