3 tedni so minili ...

Evo me doma! Pravkar opažam, da računalniške miške sploh ne znam več uporabljati. 3je tedni brez računalnika ... balzam. Življenje z naravo, morjem, plavanje na blazini, vsakodnevni tarok, sproščeno vzdušje, šejki v Bambooju, sprehodi v Umag, gledanje utrinkov na dekah... polno novih vtisov ... Away from reality. Bilo je super! Spoznala sem ogromno novih ljudi ... in se zbližala s "starimi".

Komaj verjamem, da sem doma, ker sem v mislih še vedno v Pelegrinu.

Naša plaža:

Komentarji

Oseba evchy sporoča …
no vidim da si se imela v umagu lepo...vrjamem pa da brez taroka nebi šlo, kajti to je ena izmed najzabavnejših iger na svetu :D
rada bi napisala ša kakšen komentar a mi ne gre z jazika nič pametnega!!! se vidiva, adiiijo!
Oseba Unknown sporoča …
Dobrodošla doma!
Me veseli, da si maximalno uživala. Upam, da mi boš kmal poročala kej več ob kakšni pijački. Bamboo praviš, ja tut jst mam lepe spomine na ta lokal.
cao
Oseba Tamara sporoča …
pa se le ni zgubil komentar ...:)
bamboo je zakon, ja ... sm čist okupirala tiste gugalnike tm... zdej se pa privajam na real life.

Priljubljene objave