Murphy?

...danes mi gre praktično narobe vse, kar lahko narobe gre ... Ko potrebujem printer, nenadoma neha delat ... da ne omenim, da sem pred tem ugotovila, da tudi listov ni več in sem eno uro po sobi iskala papir, ki je vsaj na eni strani nepopisan, da ga lahko za silo uporabim ... Ko sem končno vzpostavila "prijateljski kontakt" s printerjem, sem hotela sprintane liste speti skupaj, a ugotovila, da ni ne duha ne sluha o sponkah kaj šele o kakšnem spenjaču... In ko hočem na internet, mi računalnik sporoča, da je povezava prekinjena ... (ampak sem ga usposobila - zato sem zdajle tudi tu:). Potem pa je tukaj še moja rožica ... Zadnje čase ji resda ni preveč dobro šlo, ampak danes pa sploh daje znakov življenja (verjetno zaradi vročine)... In ali se sprašujete zakaj sem ob pol treh ponoči še pokonci? Ne se spraševat ... Ker tega niti sama ne vem prav dobro ... oz. da ne bom mešala megle - zato ker je ravno prehod med majem in junijem... in ker hočem, da je tole prvi junijski post ... Zato pač.

Komentarji

Oseba Matej Virtič sporoča …
Poskusi raje Roisin Murphy - je zabavna, pametna, romantična, cinična, energična kraljica plesišča ...
;D

Priljubljene objave