School is cool ...

Nekateri grejo danes v šolo, drugi na izpit ... A tudi jaz sem se naučila nekaj novega ... Moj priimek prvotno izhaja iz Tolmina, in sicer vsebuje koren "gor", kar pomeni "grenek", končuje pa se s sufiksom "up", kar je v slovenščini baje precej redek pojav ... Različica priimka z "j" je posledica zgodnjih selitev in mehčanja korenskega r-ja ...

Trikrat lahko ugibate, pri komu sem opravljala izpit ...

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Oh ja, Šivic Dularjeva ... Nimam lih najboljših spominov nanjo.
Oseba Tamara sporoča …
hm, ja ... pri njej zna bit ... kar zanimivo:)
Oseba ursa sporoča …
čestitkujem še enkrat ;) ... še vedno pa trdim, da pomaga, če imaš okoli vratu obešen ogromen obesek ... po možnosti s kakšnimi sumljivimi znamenji :)
Oseba Tamara sporoča …
ja, si morš en velik lesen jery tam okol obest ...pa jor in jer za uhančke ... joj, kakšna škoda, da se nisem tega prej domislna:)
Oseba Anonimni sporoča …
Hm, zanimivo, tudi v Kanalu imamo ene Gorjupe ... Tolmin nam je zelo blizu. Si prepričana, da nimaš nobene žlahte na našem koncu? :)
Oseba Tamara sporoča …
Mam žlahto na Primorskem, samo bolj proti Krasu ...:)

Priljubljene objave