Martinovanje

Včeraj sem verjetno prvič v življenju malo bolj resno praznovala martinovo. Z družbico z morja smo se dobili na "martinovi večerji" ... čeprav nisem jedla mlincev, rdečega zelja in race, temveč le pikantne peresnike, verjetno kljub temu velja ... Bilo je finofino - vsa čast Urši, ki se je tako potrudila in nas zbrala skupaj ... In seveda vsem za prijetno vzdušje!

Po večerji v gostilni (kjer smo precej znižali povprečno starost gostov), smo se preselili v nabito polno Emonsko klet ... "Kar je pritegnilo mojo pozornost" sta bila dva že precej opita mladeniča, ki sta ob naši mizi plesala nekakšen "poženščen" ples ... Saj ne da bi imela kaj proti ... A ko sem ju opazovala, so mi nehote na misel spet prišli stari dobri časi, ko so fantje z elegantnim poklonom in sramežljivim nasmeškom dekle povabili na ples ... In je niso prepoteni in opijanjeni grabili, kjerkoli so mogli ... Recite, da sem staromodna ... Ali zakomplicirana ... Morda sem res ... Ampak roko na srce - old fashion je zakon! Čeprav to verjetno že sodi v kakšno drugo poglavje ...

Komentarji

Priljubljene objave