Svetlanine pravljice ...

Ko sem v Konzorciju prvič videla pred kratkim izšlo zbirko pravljic Svetlane Makarovič, je bila moja reakcija: Omg ... I want this! (Ni mi treba posebej poudarjati, da je Svetlana moja najljubša pravljičarka). Potem pa sem videla ceno - 210 €, kar znaša približno 50 000 tolarjev ...
Naslednja moja reakcija: Hmmm ... I still want this! But i probably wont have it.
Za dobro knjigo sicer rada dam tudi več, sploh za Svetlano, ampak roko na srce - tale je vseeno malce prehuda ... Otroci z nizko žepnino je tokrat očitno ne bodo prebirali ...


Komentarji

Oseba marTina sporoča …
Tale "vešča" se pa kr ceni :P Čeprav mi je vseeno blazno zanimivo, da lahko nekdo, ki v bistvu otrok sploh ne mara, piše tako dobre pravljice?! No ja ... vsak tele ma svoj vesele :)

Priljubljene objave