Letališče

Benetke imam rada, beneško letališče malo manj. Seveda sem šla tja zato, da spremim sestro na letalo, nekoliko pa tudi zaradi moje ljubezni do letališč in opazovanja vzletanja in pristajanja letal ... No, letališče me je razočaralo, saj nima niti razglednega stolpa, kljub temu da je večje kot naš Brnik, ki pa ima za slednje lepo poskrbljeno (četudi ob določenih urah ni vstopa). Vseeno je kraj stičišče zanimivih popotnikov z vseh koncev sveta, ki govorijo najrazličnejše jezike. V lokalu sem malce prisluškovala ... Najlepše je bilo slišati pristno angleščino nekih starejših gospa ... kot v kakšnih britanskih nadaljevankah ... Lahko pa tudi glede na zunanji izgled poskušaš določiti narodnost ... pri Kitajcih res ni težko, mi je pa uspelo prepoznati dva Francoza, saj je imel eden izmed njiju izgled tipičnega pariškega uličnega umetnika z baretko na glavi ... S takšnimi stvarmi sem se torej ukvarjala tisti dve uri na letališču brez razgledne točke ...

fotka: Doublemind

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Tale ljubezen do letališč, no ja, je najbrž ljubezen do tistega, ki je na letališču ob tebi. A je tko?:)D

Priljubljene objave