Naključja

Zadnje čase se mi dogajajo zanimiva naključja ... Na primer včeraj ... Hodim proti avtobusni postaji ... v največjem dežju seveda ... Mimo pripelje nekdo, ki očitno nima najlepših manir, saj je zapeljal v največjo lužo ob robu ceste ... V trenutku sem bila mokra od vratu navzdol in zelo jezna, ker sem ugotovila, da grem lahko samo še domov in tako zamudim mojo ljubo francoščino ... A potem se na drugi strani ceste pojavi sosed v avtu, ki gre ravno v Ljubljano, in mi maha, naj prisedem. Prijazno mi ponudi, da me pelje do hiše, da se preoblečem, in potem v center. Ko sem prišla nazaj domov, pa sem ugotovila, da sem itak v sobi pozabila denarnico in da v nobenem primeru (tudi če me ne bi zalili) ne bi mogla v Ljubljano ... No, tako sem pa le prišla ... In sem bila zelo vesela ... na lektoratu smo namreč dobili najboljše karamelne bombone z drobnimi sporočilci, ki nam jih je profesorica prinesla iz Pariza ...

Drugo naključje se mi je zgodilo nekaj dni nazaj, ko sem kolegici ob 00: 20 odgovorila na mail in pripisala, da se mi zdi čudno, da profesorica še ni poslala navodil za seminar. V isti minuti, ko sem kliknila "pošlji", pa je prispel ... omenjen profesoričin mail.

Nekdo od zgoraj se očitno kljub vsemu sem pa tja pošali in zaplete niti naših drobnih življenj ...

Komentarji

Priljubljene objave