Vikend morje

Obožujem morje ... Pa ne samo morje ... Vonj po pinjah ... Sonce ... 30 stopinj ... in samo morsko atmosfero ... Vikend je bil po mojem okusu ... Kljub temu da sem med potovanjem nazaj razmišljala o ljudeh, ki turiste tako radi spravljajo v slabo voljo ... (čeprav sebe v Pelegrinu ne štejem več kot turista) ... Ko me taksist pripelje na postajo, ga prijazno povprašam po ceni ... 100 kuna ... Takoj sem vedela, da gre za nateg, saj tako okrogle cene s taksimetrom zlepa ne bi dobil, še posebej pa ne po treh kilometrih vožnje. Seveda sem odvrnila, da toliko ne bom plačala in da se ne peljem prvič s hrvaškim taksijem ... Potem je slabe volje vzel tistih dobrih šestdeset ... Na avtobusu si skoraj nisem mogla plačati poti, saj tip ni jemal kun, ampak samo evre ... No, nekaj drobiža sem našla in (ob kondukterjevem slabovoljnem zmajevanju z glavo) kupila karto ... Huh!

In zdaj sem v Ljubljani ... Ampak vedno ko pridem v Ljubljano, tako zelo zelo pogrešam morje ...

Komentarji

Priljubljene objave