Šest o meni

K verižnemu bloganju o šestih še nerazkritih dejstvih o sebi me je povabila Tamara L.: Šestkrat jaz ...  Verižne stvari mi (z izjemo verižnih rim) niso najbolj pri srcu, a ko je v igri pisanje, se z veseljem pustim vkleniti tudi v kakšno virtualno verigo ... Torej, mojih šest. 

1. Letanje in letenje
Obožujem letališča! Na dan odhoda na potovanje (če sopotniki ne godrnjajo preveč) na letališče pridem prezgodaj. Malo zato, ker ne maram mrzličnega letanja in lovljenja zadnjih trenutkov, veliko pa zato, da ob dobrem kapučinu in razgledu na vzletno pisto opazujem jeklene lastovice, ki se pozimi selijo v eksotične kraje - četudi so to samo dolgočasna Easyjetova in Ryanairova letala, ki bodo čez kakšno uro že pristajala v Pragi ali Berlinu ... 

2. Cukr
Marcipan, smetana, karamela in marshmallow so moje najljubše sladice in hkrati tudi moje najljubše besede (ki jih prepogosto v obliki kakšne cukraste metafore ujamem v besedila). Pri štirih letih sem si v slaščičarni vedno izbrala smetanasto roza torto z marcipanovimi figuricami, sila privlačno za oko, a z nezdravo fasado in umetno sadno vsebino. In ko gre za cukr, še danes padam na videz!

3.West End
Če bi živela v Londonu, bi si najverjetneje na West Endu vsak dan ogledala kak muzikal ... Ampak v Londonu ne bi živela. Prevečkrat namreč izgubim dežnik. 

4. Diši!
Kot otrok sem prevonjala vse: knjige, revije, krožnike, avtomobilske gume, parfume, zobne paste, vžigalice ... Danes sem svoje početje bolj ali manj omejila na knjige in parfume. Ne zato, ker voh(lj)anje ni družbeno sprejemljivo, ampak predvsem zato, ker bi se sicer lahko spremenila kar v psa ... 

5. Poklic: ribič
S svojo ribiško palico sem ujela dvanajst rdečeperk, nekaj postrvi in pet morskih rib. Ampak verjetno bi bila slab ribič. Nobene od njih si namreč nisem upala sneti s trnka. 

6. Francoske besede ...
... imajo najlepši zven na svetu! Rada gledam francoske filme in uporabljam francoske izraze, kot so J'aime, J'adore, Bonjour, petit. Priznam, največkrat ne zato, da bi se sporazumevala s tujejezičnimi govorci, ampak preprosto zato ... ker se slišijo tako fino! 
Au revoir!


Nadaljujeta lahko Urška in Ajda,

Komentarji

Priljubljene objave