Poletje&stuff

Danes sem zelo "pisateljsko navdahnjena". Lol ... Kar pisala bi nekaj ... Na 24 ur so delali veliko paniko glede vročinskega vala, ki nas je zajel ta teden, jaz pa upam, da to ni edini "vročinski val" v tem poletju. Hja, čez dan zna biti res ubijalsko, ampak zvečer je pa balzam ... ko greš v staro Ljubljano na sladoled ... Zato imam tako rada poletje. Pa tudi zato, ker ni (skorajda) nikakršnih obveznosti ... Razen lektoriranja, seveda. Ampak to ni obveznost. To je užitek. No ja, kakor kdaj...

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
še dobro, da si pisateljsko navdahnjena, da mamo še mi kej od tega ... :) btw, kaj lektoriraš?
Oseba Tamara sporoča …
me veseli:)

lektoriram eno "napol" leposlovno knjigo od mami.
Oseba Unknown sporoča …
kul :) glede vročinskega vala ... a maš v hiši klimo? ker jst je nimam in ne morm več živet; celo noč mi ventilator piha v glavo pa še mi je vroče ... še dobr, da grem drug teden mal v višje kraje, da ne bo tok vroče (vsaj upam);)
Oseba Tamara sporoča …
nimam klime - jst mam vročinski val kr v svoji sobi:) 33 stopinj mam gor. za znoret.
aja, kam pa greš?
Oseba Unknown sporoča …
na uskovnico :)komi čakam
Oseba Tamara sporoča …
kul. jst grem pa na morje ... kmal ...
Oseba ursa sporoča …
mi pa mamo klimo :)
in me že glava boli od nje ... :S
js grem tut na morje ... (sam se 2 koncertka prej ;)
Oseba Tamara sporoča …
blagor ... jst bi tut klimo zdele ...

Priljubljene objave