Portorož

Portorož je res so perfect. Če bi imela izbiro kjer koli postaviti vikend, bi po vsej verjetnosti izbrala prav tisti hrib nad Portorožem, ker je razgled na rivo res fantastičen!! Česa lepšega, kot je vikend Evinih prijateljev, kjer sem bila danes (mimogrede, v tej hiši so snemali tudi film Dvojne počitnice) v življenju še nisem videla. Starinsko pohištvo, prekrasen vrt, razgled, ki jemlje dih, da o mediteranski večerji, s katero so nam postregli na kamniti mizi pod drevesi sploh ne govorim. Mi je pa Portorož tudi zbudil daljne spomine na poletje 2003, ko smo s sošolkami preživele nepozaben teden v Birsinem apartmaju (danes sem bila samo nekaj deset metrov stran od njega - na kapučinu v hotelski avli Bernardina) ... Sem pa na moje veselje odkrila, da ima njihova hčerka podoben stil oblačenja kot jaz in tako sva med drugim udarile tudi eno debatico o šopingu (zakaj se vse lepe cunjice dobijo v tujini??) Nekaj boljšega je bilo tudi poslušanje starih rock hitov v avtu ... Skratka, dan je bil popoln ...

Komentarji

Priljubljene objave