poglejmo drugače ...

Komplikacije na faksu (pristojni so še bolj zmedeni kot študentje) ... Dež ... Mraz ...Mokrota v čevljih ... Namesto z evri sem pijačo hotela plačati s kunami ... Vsjala sem že tretji dežnik ... Enourna zamuda zaradi pokvarjene železnice ...
Ampak če svet vidimo takole, potem smo si nadeli napačna očala ...

Poglejmo drugače:
Sošolki sta me že zjutraj presenetili z zajtrkom (francoski rogljiček) ... Po dolgem času smo znova malce poklepetale ... Testirala sem indeks in dobila štempelj ... Kupila sem si nov vijoličen pulover ... Predvsem pa me je danes s svojo dobro voljo in smehom razveselil moj dear ...

Zanimivo je, kako lahko drobne stvari človeku polepšajo dan ... Samo videti jih je treba ...

Komentarji

Oseba ursa sporoča …
tamara, tole je pa že rahlo zaskrbljujoče ... kokr da bi bli povezani ... js sm danes napisala mail, v katerem sm menjala barve črk ... :)
Oseba Tamara sporoča …
weee, kul! prenos misli maybe:)

Priljubljene objave