EQ x IQ = uspeh

kako doseči stanje, ko se ne sekiraš za prav nič, ko si sicer uspešen, a si hkrati vsakokrat, ko si postavljen pred preizkušnjo, rečeš: če mi rata, mi pač rata, če mi ne, mi pa pač ne in mi bo naslednjič ... in da tako tudi zares misliš, ne samo govoriš, se pravi da znaš občutek takšne osvobojenosti razviti navznoter, se identificirati z njim in v skladu s tem tudi ravnati ...
Povprečen človek, kadar si za nekaj močno prizadeva, pričakuje tudi rezultat. če ga ni, je razočaran, četudi ve, da z razočaranjem ne doseže popolnoma nič oziroma si samo greni življenje. Ali pa celo obupa nad stvarjo. Tisti modrejši v takšnih situacijah obupa ne poznajo, ampak si preprosto rečejo: "Ni mi uspelo, mi bo pa drugič" in se podajo novim uspehom naproti. A "keč" je v tem, da če takšno mišljenje ni pravilno privzeto, lahko vodi v nezavzetost in brezbrižnost, kar se najpogosteje tudi zgodi. Verjetno do tega pride zato, ker ljudje pogosto ponotranjijo samo prvi del povedi: "Ni mi uspelo ...", drugi del pa si kar sami dopolnijo: "in mi tudi naslednjič ne bo." Potrebno je privzeti oba dela, za kar pa je potrebna ustrezna čustvena zrelosti. Pamet sama tu ne pomaga popolnoma nič.

Komentarji

Priljubljene objave