Eurosong 2008

Uspela sem si ogledati večino pesmi, ki se bodo predstavile na letošnjem Eurosongu v Beogradu ... Pa pojdimo lepo po vrsti ... Največ možnosti za zmago ima po mojem mnenju Švica - klasična skladba, ki gre v uho ... Sicer pa so mi všeč predvsem Rusija, Armenija, Ciper, Belgija in Bosna ... Navijam tudi za Črno Goro in pa za Hrvaško, ki prijetno preseneča s svojo tradicionalno glasbo ... Medaljo za najbolj posebno in "zajebantsko" skladbo si letos zagotovo zasluži Estonija, za najbolj melanholično Litva , za največji techno crap pa brez dvoma Islandija ... Tej je tik za petami Irska, ki je globoko razočarala ... Glede na vse skladbe lahko rečem, da se bo Slovenija kljub ne preveč briljantni pesmi letos uvrstila kar visoko. Upala bi si celo napovedati, da morda kar med prvih petnajst ...

No, tole je zaenkrat moj komentar ... Če sem kaj pozabila, name očitno ni napravilo tolikšnega vtisa, sicer pa pride več morda tudi v kakšnem kasnejšem postu

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Dej ne seri. Evrosong je razen redkih izjem parada kiča in maloumnosti. Tko jaz mislim že celo desetletje. Lp D
Oseba Tamara sporoča …
ah, ti si itak nihilistka:)

Priljubljene objave