Evrovizija

Čeprav letos ni vredno komentarja, bom vseeno ... Od vsega začetka mi je bila ruska pesem precej pri srcu, a takoj ko sem videla nastop, sem mnenje spremenila ... Namreč, poraja se mi vprašanje: kdo je sedaj osvojil lovoriko? Pevec Dima, olimpijski drsalec Plušenko ali violinist s Stradivarijevo violino ? Če ne bi slednja dva pristavila svojega lončka, bi Rusija po vsej verjetnosti zasedla povsem povprečno 12. mesto ali kaj podobnega ... (čeprav je tudi zaradi odpenjanja srajice sredi petja verjetno pridobila kakšna 4 mesta ...) Hmm ... Bomo morali naslednje leto res nastopiti s Peganom na drogu, Čeplakovo na stezi ali Čopom v umetnem kanuju?

Vse čestitke pa Hrvaški, ki še vedno upa nastopiti tako, da s svojo tradicionalno glasbo predstavi državo ...

Glede Slovenije pa- dokler si ne bomo priskrbeli normalnega stilista in kvalitetnega pisca besedil, nimamo na Eurosongu kaj iskati ... Sicer pa - če je lahko Azarbajdžan, zakaj ne bi mogli mi ...

Komentarji

Oseba tamck sporoča …
Od kdaj pa za eurosong rabiš kvalitetno besedilo?!
Oseba Tamara sporoča …
jah, sej maš prov. če poješ v lastnem jeziku (ki ni angleščina), je res vseen:)

Priljubljene objave