Čudna prigoda z mobitelom ob polnoči

Pred parimi dnevi se mi je zgodila nenavadna prigodica, ki jo vsekakor moram zabeležiti. Imela sem namen poklicati mami, a nikakor nisem našla telefona. In ga iščem po vsej sobi, premečem mizo, posteljo, telefona nikjer. Potem pa nenadoma izza postelje zaslišim glas: "Halo, Tamara? Halo?" Predstavljajte si, kako sem bila šokirana, ko sem v tišini nenadoma zaslišala govorjenje. In si morate misliti ... Glas je bil mamin.
Seveda pa ima vsaka stvar svojo razlago. Tudi ta. Zgodilo se je namreč, da je med premetavajem postelje telefon padel za rob, se očitno sam aktiviral in poklical mami (kakšno naključje!!), ob tem pa se je prižgal tudi zvočnik (zato je bil celoten učinek zvoka še toliko šokantnejši). Sumljivo mi je edino dejstvo, da je bila ura natanko (trikrat lahko ugibate) 00:00.

Komentarji

Priljubljene objave