Macbeth po Shakespearu ...

Sicer moderno in absurdno gledališče ni nič takega, česar ne bi že videla, a sem bila ob omenjeni predstavi, ki sem jo gledala včeraj, kar malce presenečena, če ne že celo šokirana. V igri gre za prikaz razpada vrednot v sodobnem svetu s poudarjenim nasiljem ... Pravzaprav sem se počutila nekako tako, kot da bi gledala Kristusov pasijon v živo ... Mandić tudi tu šokira publiko ter se sleče do golega (in ima seveda kaj za pokazati skupaj z ostalimi soigralci, ki jim kondicije nikakor ne primankjuje:) ... So se mi pa fantje kar malo smilili, saj so se metali po tleh, kot bi bili hlodi lesa in jih odnesli s kar nekaj praskami in modricami ... Igralsko odlična, a precej boleča predstava torej ... Ni mi bilo povsem jasno, zakaj se je publika smejala, saj meni ob prevladujočem morečem ozračju Macbetha ni bil smešen niti en del predstave ... Pa tudi to ne, čemu Polona Vetrih igra moškega ... No ja. Ljudje imamo različen okus ...

Komentarji

Priljubljene objave