Šla bi na potovanje!

Pravzaprav ne na eno. Več njih. Na svojem (p)osebnem zemljevidu imam označenih nekaj destinacij, ki jih bom (če me osreči klic Jonasa iz oddaje Denar pada ali voditeljice kakšnega loto šova, že zelo kmalu) prebodla z raznobarvnimi bucikami, na katerih bodo kot v cukrastih filmih visele oznake obkljukano, obiskano, checked ...

Dublin, Irska, ker bi rada videla forty shades of green v živo in kakšen procent od tistih slabih štirih milijonov ovac, ker bi rada pivo namesto v obliki pijače dobila v obliki hranljivega alkoholnega obroka, predvsem pa ker bi rada, da me pred pubom angleško govoreči domačin namesto s hello pozdravi z dia dhuit.

Sydney, Avstralija in vse down under, ker je surfin' slang najboljša jezikovna tvorba na svetu, ker bi si rada enkrat v življenju na kruh namesto nutele namazala vegemite, ker bi rada postala crocodile hunter (to ravno ne, Crocodila Dundeeja sem pa vseeno videla) in ker bi rada okusila življenje v stilu go with the flow ali v aussie priredbi - go with the waves. 

New York, USA. Big apple (pa tudi kakšen drug Apple) je moja želja že od nekdaj. Zanimajo me velika mesta in kozmopolitanski način življenja. Ja, gledam On the Case with Paula Zahn na ID in se sprašujem, ali je fraza only in america resnična. Rada bi se slikala na Fifth Avenue s tablo one way in vsaj enim rumenim taksijem ter sliko prek Instagrama objavila na fejsu. Starbucks je malce precenjen, pa vseeno ... Coffee to go in piknik v Central Parku would be just perfect!

Trate, Slovenija. Po Wikipedii slovenjegoriško slemensko naselje v šentiljski občini, ki je bilo do zgraditve nasipa na Muri pogosto poplavljano. Ja, Slovenija has hidden beauties! Kot otrok sem na zemljevidu (v otroštvu sem se zelo rada ukvarjala z zemljevidi) po naključju odkrila Trate in si predstavljala, da gre za kraj z neskončnimi travniki, polnimi modrih potokov in hišic z dobrosrčnimi babicami in dedki, kakršne so opisovali znani pravljičarji. Zanima me, ali moja otroška iluzija vsaj kanček drži ... 

Republika Maldivi. Vem, a little bit of cliche. Ampak v tej najmanjši islamski državi na svetu me ne interesirajo plaže, zlatorumene kot popolno pečen biskvit, niti resorti ala Cocoa Island, sploh ne, tja bi šla, kakopak, z izobraževalnim namenom in založena s formularji (ter morda kakšnim pina kolada koktajlom, priznam) preverit, ali je funkcionalna pismenost Maldivijcev na podlagi britanskega izobraževalnega sistema res kar 98%. Japakajše. See ya on a honeymoon!

Komentarji

Priljubljene objave