Zajtrk pri Tiff ... zobarju

Tamara je pred dnevi objavila post o svojem zavarovalniško obarvanem začetku dneva. Moj današnji začetek dneva je bil ...hja, tak, za ublogitev (op. a. blogovski zapis).

Ob pol devetih se oglasi zvonec z značajem budnice zveze tabornikov (saj kar vztraja, čeprav te že prvič vrže pokonci). Delavci pred vrati zahtevajo, naj umaknem avto (leto 2014 očitno ni v znamenju konja, ampak kanalizacije). Čez pižamo navlečem prvi pulover, ki mi pride pod roko, se takole svojestilno poženem čez prag in skoraj zgrmim v luknjo, ki so jo nadobudni fantje izkopali pred vrati.
"Joj, a smo te zbudili?" Kje pa, sem že pred štirimi urami pofruštkala! In očitno tudi vseh pet radovednih sosedov, ki kot v šolskem pevskem zboru resno stojijo v vrsti pred jamo in gledajo, če so tiste cevi morda dodatek k pokojnini. Prerinem se mimo in ugibam, na katerem odseku ne kopljejo, saj sumim, da bom enkrat zaradi vseh teh medsebojno neusklajenih "del na cesti" za ves teden ujeta v Notranjih Goricah. Ampak voila! Ulica pravokotno na mojo je BP in odpeljem se do svojega zobarja.
"A ste naročeni?" sestra cedi med skozi napol odprta vrata (zdravniki nimajo nikoli na stežaj odprtih vrat, saj se sicer pacienti prerinejo v ordinacijo in potem ves dan sedijo na kofetu in ni šans, da se jih znebiš).
"Ne, plomba mi je izpadla, zob me boli."
"Imamo gnečo, saj razumete," pogleduje mene in še enega gospoda v čakalnici. "Saj bo."
Saj bo, pokima tudi gospod, ki je nato v ordinaciji dobrih 95 minut. Enako reče tudi potem, ko odide. Za njim pride še neka upokojenka, ki je naročena in ima zato prednost. Tudi ona pokima in se smehlja. Potem pa sem ŽE jaz.
"Ne, ne morem vam dat injekcije, ker se nam mudi. Zaključujemo. Traja deset minut, da prime, nas pa že mečejo iz ambulante. Saj razumete?"
Razumem. Najbrž predvsem zato, ker nimam dosti izbire, saj se sestra že nadeja, da bi me poslala na popoldansko dežurno.
"Bolelo bo, ampak saj boste potrpeli? Saj bo ..." že tlači sveder v usta.
In tako sem dan (ker pravi dan se začne ob dvanajstih zjutraj) namesto s fruštkom začela z bolečino. In luknjo. Pred vrati in v zobu.

Komentarji

Priljubljene objave