sreča na vrvici


20ič viden ... ahhhh ... ta film me zmeraj spomni na moje otroštvo ... ko smo se brezskrbno podili po ulicah ... se igrali indijance in kavbojce, ravbarje in žendarje, zagrešili to ali ono neumnost, zvonili po hišah, razbili sosedovo šipo, sledili kakšnega moškega češ, da je kriminalec, rovarili po močvirju in sem ter tja pomotoma padli v kakšno mlakužo, rabutali koruzo, kupovali po 10 sladoledov naenkrat ... ja, to so bili časi ... mi smo bili očitno zadnja generacija t.i. "otroci z ulice". Danes pa tega ni več. Danes to lahko vidimo samo še v filmih iz 70ih 80ih in zgodnjih 90ih... Danes se vsak mladostnik zabubi pred svoj ekran in si z računalniškimi igricami ustvari fiktivni svet, v katerega resnične osebe nimajo vstopa . Žalostno, kam gre vse to ... Žalostno, da nihče ne opazi, da namesto sreče danes na vrvici visi naš svet ...

Komentarji

Oseba ursa sporoča …
no, tok grozn pa spet ni :)
moje mnenje je, da otroci še vedno znajo uživat v igri ... še vedno rabutajo sosedovo češnjo, še vedno se trudijo odkriti zaklade starih hiš ... le da morda prej zapustijo ta magični svet ... in se delajo, da so odrasli ...
Oseba Tamara sporoča …
drug čas, druge igre ...
Oseba Anonimni sporoča …
ful mi je všeč zaključek - svet na vrvici.

Priljubljene objave