Helena

Nikoli si nisem mislila, da bom na svojem blogu objavila karkoli o heleni blagne (morda bi se spodobilo že zato, ker je moja sokrajanka?) ... Ampak ko sem slišala tole pesem, sem spremenila mnenje ...

call me a cheesehead but this is good ...

helena blagne-srebrna reka

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
A šele zdej si ugotovila, da ona poje tole pesem? Pa to pomeni, da ti je pesem všeč, ali obratno?
p.s. v živo zgleda velik bolš k po tv ... ;)
Oseba Tamara sporoča …
ne, sem že prej vedla, da ona poje to pesem, ampak ji nikol nisem posvečala pozornosti. zdej sem pa celo pesem poslušala in mi je všeč. tko melodija kot besedilo. ubistvu sem bla že skos mnenja, da ma helena dober glas (tukej ni dvoma), ampak škoda da so ponavad njena besedila tok plehka. pa tut njen imidž mi ni nevem kako bliz.
a ti si bla v goricah na koncertu?
Oseba Unknown sporoča …
Ne, a je imela kdaj v Goricah koncert? Je pa dvakrat pela pri maši (enkrat za božič in enkrat k je šel njen sin k obhajilu). Je pa maja za kres pa letos za novo leto mnde organizirala žurko za vse sosede in sovaščane ... Sam mene ni bilo tam ... :)
Oseba Tamara sporoča …
no, očitno ni mela koncerta:)
Oseba ursa sporoča …
hm ... tole z njenim dobrim glasom je verjetno (upam) ironija? :)
Oseba Tamara sporoča …
am ... ne, ubistvu ni:) men ma ona res dober glas. pa ne samo dober, profesionalen ...
ampak na žalost kvaliteto njenih pesmi povečini razbije besedilo ... predvsem pa njen attitude ...

Priljubljene objave