Pripetljajček

Včeraj sva šla na Pokljuko ... Tam gor je še vedno zima. Ne zima, ampak Zima. Pričakovala sem travnike in zvončke ... In temu (ne)primerno sem bila tudi oblečena. Ampak tam ni bilo nič od naštetega. Najbolj vznemirljivo pa je bilo to, da sva parkirala v snegu in avta nisva več spravila ven. Sva že mislila, da bo treba zidati iglu:) Hvala bogu so ljudje vedno ob pravem času na pravem mestu ... Dva mimoidoča sta priskočila na pomoč in avto smo s skupnimi močmi zrinili iz snega (oz. če sem poštena - jaz sem bila tam bolj kot ne za okras - saj veste, ženske mišice pri raznih takih sumo vajah niso kdovekako obetavne) ... Skratka, ugotovila sva, da bi bilo ob najini ne-ravno-zimski opremljenosti avta bolje, če se spustiva malce nižje, kjer je okoliš bolj spomladanski. Tako sva pristala na Bledu, na kremšnitah ...

Komentarji

Priljubljene objave