Summer of 08

Niti ne vem, kje bi pravzaprav začela, ne da bi se počutila kot kakšna Sarah Jessica Parker sredi svojih "litanij" v Seksu v mestu ... Na morje sem odšla s tiho bolečino, ki še zdaj tli nekje na dnu srčnih prekatov ... Ampak kljub temu je bilo ... nepozabno. V naš mali obmorski Pelegrin (kjer je zdaj prenovljen eksotičen lokalček) je prišla Severina in udarila zastonj koncert (v nasprotnem primeru me verjetno ne bi bilo tam) ... Ob večerih smo z družbo posedali pri komu na vikendu (ali v Bambooju, kjer so me fantje učili igrat namizni fusbal:), podnevi pa na plaži ... Čeprav so se vsi pritoževali, da je morje "kot kakšna mlakuža", sem kljub temu v njem ostala komaj kakšnih pet minut (mojega plavanja se je prijelo ime "stil čajne vrečke")... Kosila so bila slastna (mami naredi superduper mineštro,ki jo potem lahko ješ tudi za zajtrk in večerjo, kar mnogim, ki niso ravno ljubitelji zelenjave pač ni šlo v račun:) ... Na noč utrinkov sva z Uršo (ki ima vikend blizu mene, a še vedno ne dovolj blizu) gledali zvezde, pred dnevi pa smo raziskovali ostanke rimskih vil v "divjini", kjer se prosto pasejo ovce in osli (ki so bili na srečo kar miroljubni ...)

Skratka, če ne bi imela na vesti še nekaj izpitov (na morju učenje pač ne gre), danes po vsej verjetnosti še ne bi gledala kislega vremena v Ljubljani ...

Komentarji

Priljubljene objave