Če bo ...

... letos (pred decembrom) samo še enkrat padal sneg, se bom odselila v mediteranske kraje ... Ker imam že čez glavo tega večplastnega oblačenja; majica pa pulover pa plašč in rokavice, šal ... come on ...Sovražim zimo! Sploh ob moji ne ravno pohvalni navadi vedno hoditi okoli z odpetim plaščem (z zapetim me boste videli samo, če bo res krepko pod nulo) ...

Včeraj smo bili na šunki (ki je ne jem), hrenu (ki ga ne jem), potici, jajcih itd. Whats the point tega praznika, če ga ne praznuješ v duhu vere pa tudi v duhu Jezusa ne (kljub ob vseh biblično-simbolnih pomenih naštete hrane ), saj je bil Jezus velik zagovornik skromnega življenja in mu tako obilno prenajedanje (tudi ob božiču) gotovo ne bi bilo všeč ... pa pustimo ob strani post, saj le-ta nima nobenega smisla, če se ga v preostalem obdobju leta znova prenajedamo in grešimo vrlino skromnosti ... Aja, verjetno sem spet pozabila, da ima vse to en globlji duhovni smisel, ki ga jaz na žalost ne vidim ... Samo še en skomercializiran praznik, ob katerem imajo dobiček predvsem prodajalcih čokoladnih zajčkov in jajc.

Komentarji

Oseba Unknown sporoča …
Sori, morm mal komentirat ... :) Spoštujem tvoje mnenje, ampak res me zanima kje si slišala, da je bil Jezus zagovornik skromnega življenja? Ko je fešta, je pač fešta (tudi že v tistih časih ... Si že slišala zgodbico, da je Jezus sam na eni izmed svatb, ko je zmanjkalo vina, le-tega naredil iz vode? ...). Se pa strinjam, da je ta praznik za večino ljudi le praznik šunke in jajc. Za marsikoga pa je tudi kaj več ...
Pa brez zamere ... :)
Oseba Tamara sporoča …
sem vesela tvojga mnenja:) ljudje smo si različni v mišljenju in tko je tut prov:)

s feštami ni nič narobe, poznam tut svatbe, ki se omenjajo v svetem pismu, mene moti neko protislovje, ki se ob praznikih pojavlja.

sicer nove zaveze nisem prebrala v celoti (upam, da jo kmalu bom)ampak je pa na dostih mestih razvidno, da jezus zagovarja skromnost (življenje ob kruhu in vodi, razdajanje premoženja) obsoja bogastvo, pohlep po denarju pa tudi žretje in pijančevanje (pri tem omeni tudi vino). in ravno te stvari, kot si že rekla, nekateri postavljajo v ospredje pri praznovanju krščanskih praznikov, kar se meni pač ne zdi prav ...

to ne pomeni,da vse mečem v isti koš. Ti verjetno veš, čemu je praznik namenjen in ga v skladu s tem tudi praznuješ, so pa ljudje, ki se imajo za verne, delajo pa ravno nasprotno, kar sem mela prilko tut vidt ...

sej v bistvu bi tut men lahko očital, zakaj praznujem krščanske praznike... jah, so pač del naše/moje kulture.zarad tega se jim težko "izognem"... ampak škoda pa je, da pogosto izgubljajo svoj prvotni namen ... tuki pa mislm ,da je tut skupna točka mojga pa tvojga razmišljanja:)
Oseba Tamara sporoča …
ojoj, kva sem si zdej nasmetila:))
Oseba knjižno dimnik sporoča …
No no Tamči, malo pozitive :) Sneg ni samo hladen in moker, ampak je lahko tudi lep.

Danes, na veliko noč, sem šla s mojima predragima staršema na en res lep izletek na enega izmed vrhov nad Kanalom - Laščak. Na vrhu je snežilo, sneg je mehko skoraj pred mojimi očmi tkal mehko kopreno bele odeje, ki se je kasneje vdajala pod podplati naših pohodnih čevljev. Bilo je nepopisno...

Čeprav včeraj po maši nisem imela občutka prazničnosti, sem ob tem doživetju danes le tega dobila. Sama vero v Boga vidim kot vero v počelo dobrega in lepega, kot bi se lahko filozofsko izrazila. Boga potemtakem hvalim z vsakim dnem življenja, katerega se veselim, z vsakim smehljajem, ki se mi prikrade na ustnice ob pogledu na lep cvetek, srečen obraz prijatelja, morda le ob pozdravu neznanca, ki se v odgovor rahlo nasmehne. Temu bi jaz rekla živeti vero in se mi zdi pomembneje kot verjeti (predvsem gledano s stališča laika), da je enkrat ob začetku našega štetja obstajal nek človek, ki je glede na okolico izpadel kot posebnež. Potemtakem osmišljujem tudi praznike v tem duhu. Kot čas, v katerem se še posebej zavemo vsega, ki nas obdaja, v tem uživamo in si privoščimo nekaj prostega časa, ki v današnji družbi, kateri vlada kapitalistična miselnost, še posebej prav pride.
Post? Vsaka stvar je lepša, če se nanjo pripraviš. Katoliški način priprave na ta praznik je post. S časom priprave se pričakovanje veča, s tem pa tudi doživetje praznika.

Upam, da mi ne zameri kdo teh besed. To je moje mnenje. Sicer sem verna, vero pa vsak doživlja drugače ... in prav je tako. Se še komu tako zdi?

Najlepši pozdrav,
Minka
Oseba Tamara sporoča …
ful si lepo napisala ... tako razmišljanje je tut meni zelo blizu in sicer v okviru tega, da boga pojmujem kot nekaj, kar je v človeku in se s človekom prenaša tudi v zunanji svet ...

Priljubljene objave