brez naslova

pospravljanje ... hm... kje začeti? pospraviti najprej pisalno mizo ali knjižno polico? ali pa mogoče raje omaro in predale ... pospravljanje ni ravno največji užitek, ampak potem, ko pa pospravim, se počutim popolnoma prerojeno. samo še dišeče palčke manjkajo:)

Moram se lotit tudi branja Nove zaveze, ki je v originalu baje precej zanimiva. Sploh Janezov evangelij. Vmes pa do konca še najnovejšo uspešnico Bog kot zabloda. Da bosta v opoziciji dve popolnoma različni perspektivi in bom lahko primerjala ... Morda mi bo to pomagalo, da se bom potem lahko končno opredelila, kam spadam in katero mišjenje lahko prevzamem za svoje:)

Komentarji

Oseba ursa sporoča …
original Nove zaveze? ... hm ... znaš grško? ... :)
Oseba Tamara sporoča …
ah, ne:)) verjetno sem se mal nerodno izrazla. ta dolg originalen prevod, sem mislna. sicer pa sm dons že začela in me ni kdovekako potegnil ... tko da sem ga kr odložila:)

Priljubljene objave